Konstigt? / Tatueringar.

Varför känns det som att det va sista gången? Vill inte att det ska vara det, behöver att det inte ska vara det.
Men nästa gång vill jag att det ska vara annorlunda. Vill känna att det uppskattas och ngt i våra liv ska vara borta då.
Detta går inte annars om vi ska fortsätta såhär från början tills lut med allt vi byggt upp på ganska kort tid. Anyway,
Jag hoppas allt kommer bli så mycket bättre än vad det är nu, även om det lilla vi har nu är väldigt bra. ♥




Åh, tööligt sugen jag är på att göra en tatuering då. Eller igentligen fyra stycken. En sak bakom örat (vet vad men säger inte ännu), Sen två svalor vid troskanten, sen en till sak på magen. Jag vill även ha en skitsnygg grej som ska gå från ryggen och lite upp/över axeln och ner lite lite på armen. Svårt att förklara men det är dreta snyggt ;P
Ge mig pengar så jag kan få göra allt :D fast den bakom örat ska jag vänta med. inte helt hundra än- men jag hoppas att det är det ändå :P mohhaah :D me liiik it.



Hardcore Superstar va aaas grymma igår!
Fan va bra det va! Jag fick lite kontakt med jocke, wiiiho :D
han är heet ;) men dom va skitbra på scenen, verkligen!

image29

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0