I feel at home..

uh bra låt. Nej fy vad jag är sleten i kroppen. är som jag aah jag vet inte vad. Kom hem tidigt imorse efter jobb och efter lite skjuts osv.blää, börjar få ont i halsen också, inge rockigt det inte. Lyssnar på Panics låt Nine In the Afternoon. Tycker refr är så skön :) tar in den här seeeen.

Så idag då, väntar ju iaf på att mamma ska komma hem med mat från mormor. Grymt gott med mormors mat :D I love it väldigt mycket då! nej jag orkar inte skirva mer. skriver kanske senare iväll om hur dagen varit med all skit och allt det lyckliga ;D Igår fick jag som en klapp i ryggen från en vän tycker jag. Va skönt o prata o så o bara va. Tack vännen. Och josefin kaaaarlssoooon. jag ringer henne snart. sov när hon ringde.


LINDA FRANZÉN.. På fredag smäller det ;D längtar!





skööön in the ref ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0