GUMMAAAAAAAAN!!

Så hade man en dret kul kväll igår med flickorna. Haha, jag och malin dansade endel ;) haha dom bilderna som togs på henne och My igår skulle jag vilja se idag :P haha rooooligt :) Efter mycket kramandes med malin innan hon gick hem så fortsatte vi dricka litte o töla på hemma hos polly. Va trevligt. Fortsatte sedan förbi malin o hämta lite sovkläder som jag lämnat där och frågade om allt var okej och det va okej. Det va bra. Så fortsatte vi till sofie ch där satte vi oss (jag, amelie, My och sofie) och käkade smörgosar osv. gottit det. va hungrig. sen va det i säng och amelie snarkade, My bara slockna och jag och sofie kollade på one tree hill. sen somnade vi. vaknade av att jag va törsta så jag tog lite vatten som sofie tagit in på rummet och då hör jag från sofie "vi kanske skulle ge casper lite vatten också" hahaha. jag frågade henne bara: vaaa? :P haha, då vackna hon till och sa att hon fått för sig att ngn casper va där :P aah vettefan. Mamma kom o hämta mig senare efter lite pizza osv.

Åkte till träningen efter att jag släppt av mamma och mormor. DÄÄÄR va min älskling, min syster min gummsa! ÅÅÅÅÅH vad jag har saknat henne. När hon fick se mig sprang hon och flög på mig och kramade på mig massa. Så underbart att se henne. Fälldes mycket tårar och blev mkt kramandes innan vi släppte varandra! Älskar min underbara Desireé/Nathalie! :D :D :D Blir så glad av henne så ujjamejja :) skönt o ha henne här. Behöver min bejbi !!!! Hoppas hon följer med ut på fredag och skakar loss litte ;)
I LOVE YOU HONEY!


nej nu ska jag lägga mig i sängen o käka lite appelsiner tänkte jag och se en film.

Ha det bra tack för idag. HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: sofie

hahaah casper vill ha vatten då :D

2008-03-28 @ 02:14:41
Postat av: sofie

hahaah casper vill ha vatten då :D

2008-03-28 @ 02:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0