Bandet ingen kan krossa..

ooh ja! så är det med den saken..


Määän, jag sov till halv fyra idag ungefär. Skönt men aa, drygt också. Så idag är det söndag nr 2 ungefär då. Jäjä. Så igår när jag väl gjort klart det jag skulle som jag hade tänkt drog jag iväg till linda en snabbis o prata med henne o hämta upp Pontus och körde hem honom. Sen blev det av till Grums. Åkte till micke. Där va micke, elin och böna. Vi kollade på prison break, 1:a dock men gör ittna ;) Bra att det ska börja igen btw :P hehe. Iaf, senare kom Ojja och en till pojk. Vet inte vad han heter :P Och strax efter det trampa hinas in också. Mickes fritidsgård som han sa :P När prison avsnittena va slut så satte böna på en film. Om han michael Myers när han va litten och varför han blev som han blev. Varför han blev som han blev vettefan igentligen :P haha Rob Zombies film iaf ;P Va en okej film. Sen blev det till Böna och spela guitar hero. Uuuh va grym jag är ;) intenej. haha. Men kul är det ju. så länge man kör på easy. Får panik med den blå :P Expert funkar med. så länge jag har Jossa K med mig :P haha. vi är nästan grymma på det då ;) haha. kul som fan hade vi dåå jossan :P haha.


Jaja, Idag blir det att slappa lr ngt annat :P Finns inte så mkt att göra dock. Men hittar nog på ngt. Ska se vad litte folk gör så märks det vad det blir. men förhoppningsvis blir det ngt roligt annars kan det kvitta :P då blir jag bara hemma idag. Kan ju va skönt det med faktikst. Men men, ha det nice så länge.

ByeBye.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0