Sunny Beach.

Alltså.. ta mig tillbaka. Vill inte vara i sverige. Va jobbigt att åka där ifrån. Träffa så sjukt underbara människor så aaah. Vill tillbaka. Va sååå kul o sjunga där nere (uppe?) också, dela ut singlar (som va uppskattat av folk), umgås och massa mer. Träffade bl.a sebbe som är mest saknad tillsammans med erik och fanny och resten av det sköna gänget man träffade där nere. Träffade även Gustav i Tokio Hotel där nere. han va på semester med sina vänner. Dansade o festade lite med dom. dagen efter så kom gustav till våran strand och badade + sola endel. Efter ett bra tag kom hans kompisar som såg en aningens slitna ut efter gårdagen ;) hehe. Blev o käka sen hotellet, senare på kvällen där så förfestade vi och självklart va gustav och hans vänner välkommna men bara gustav kom. Dom andra hade för sig ngt annat. Satt på balkongehn o snacka o tog en öl. Han tog det lugnare än oss andra för han skulle flyga tidigt dagen efter så det blev bara två dagar med han. men det va otroligt roligt :) Sen resten av veckan sökte jag mitt sällskap mycket hos Sebbe och när det gällde baren gick man ofta till Kim och bad om en Kim on the beach :P haha. Nej finns så mycket att berätta, finns så mycket bilder men orkar inte lägga in nu. ska lägga in senare. LOOOVAR! nu ska jag ringa jossan min. SAKNAR DIG S!

Hörs då. tja.




IN MY HEART! ♥

Kommentarer
Postat av: I

helt underbart att ha dig hemma L :)

2008-06-26 @ 20:57:50
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Anonym

fränt att du träffa han då. hoppas du bad om hans nummer så du kan ringa och träffa bill om du är i tyskland :D

2008-06-26 @ 22:51:29
Postat av: L

söt du är ida :)



anonym: vem är du? :P och ja har mina kontakter ja.

2008-06-27 @ 14:29:25
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja är sofie :D haha glömde skriva de din tjockis!! :O

2008-06-29 @ 13:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0