HOOOOME!

ja då är man hemma igen. Skönt. Saknar dock Sunny Beach väldigt mycket. Eller jag saknar folket där nere. Snackade med sebbe över sms häromdagen. SKÖNT. Han är en av de jag saknar mest. Hade så kul med han :) Party prissen ;) Iaf så hade vi spelning i växjö igår. Va jätteroligt, alltså jäklar va folk har lyssnat på låten. dom sjöng med i heeela låten :P Och dom stod helt taggade inför " vakterna klagar på drinkar i taket MEN...." haha så jäkla kul grabbar o tjejer. Grabbarna ägde ju mest. va jättemånga som åkt dit bara för o se oss som inte ens brukar vara i närheten av stället/ växjö. Det va jättekul :)

Nu idag har jag haft ett jätteskönt samtal med Ida. MIN jönköping ida. Snackade i nästan en timme. Va så skönt o prata med henne ordentligt igen :) SAKNAT DET! Sen efter det ringde jossan, stackarn helt sliten idag. haha. Du får ta det liiite lugnt iaf på helgerna ;P haha sötnöten. Och linda, förlåt men glömde ringa upp dig igår. Vart så mycket med sound checken osv. Ringer dig imorgon!

Min mamma är så go, Hon skulle köpa en present till mig idag o skämma bort mig lite men så fanns inte den saken på bergvik så vi ska ner till stan imorgon för där finns den. Så ska även jag och elena luncha med marcus o snacka lite om planeringen o så inför en del av resten av turnén. Ska bl.a. spela på hamnfestivalen här i karlstad. När och tid hittar ni på www.myspace.com/kicksweden  

Nu är jag så otroligt seg så usch. Ska lägga mig o kolla på 21 jumpstreet (med johnny depp) Är inne på andra säsongen nu så :) är helt fast i det. Men ni får sova så gott eller vad ni ska göra så hörs vi.

najtnajt.   (b  i   l  l  ♥)



Min galna kusin Robin. SAAAKNAR HAN MYCKET :(

Imorgon blir det enbart bildbloggande. Så imorgon kommer baaara bilder upp. Bl.a från bulgarien, videoinspelningen osv. hörs dååå. haaaj. B.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Har haft eran jævla låt på hjærnan hela morgonen haha.. tar du bort den ær du gullig ? ;)

Kommer hem den 24 juli, ska att heja på dig hamnfestivalen ! :) Hoppas vi ses snart Pusspuss

2008-06-30 @ 11:14:43
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: L

åh va kul :D braa det michan! haha aah kan försöka ta bort den ur din hjärna ;)



pusspuss

2008-06-30 @ 12:43:01
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0