Porr med... ;)

(alla läser när det står något äckligt eller något med sex i en rubrik.. så ville bara testa igen fast på denna bloggen :P)

Hajhaj.. Va ett tag sen jag skrev nu men har varit borta endel och när jag varit hemma har jag inte orkat sitta här o skriva massa. Men nu kommer jag va borta till söndag så jag får väl offra mig nu då ;) men men. Sitter och lyssnar på två väldigt bra låtar. Lägger in dom här.. Den första är lite halvdryg första gången man hör den men har en otroligt fin och bra text. Den andra är den senaste versionen av den låten. Helt underbar är den :) jajjemen.. så.. va finns det för kul o berätta då? Jag va i gbg igår, stan och på liseberg, tog hem några stjärnvinster, massa filmer, godis, gosedjur, resväska, mer godis och massa godis ungefär, två marilyn monroe tavlor/speglar. rätt fina faktsikt.. men men. Va så äckligt jäkla varmt, tillslut så bestämde sig solen för att gå i moln och himlen va gullig o slänga ner lite vatten droppar till oss. Det va skönt. Duggade lite bara så regn gjorde inget. sen så fortsatte solen avv va i moln ett tag till och det va typ underbart för alltså, fan inte kul o springa runt på liseberg med en stekhet sol i nacken.. nej nej..



Till dig vännen..


Jaa.. Idag ska jag åka till sthlm.. Tåget går 18.58. Kom o vinka hejdå ;) haha. Ska bo på någon ö i natt och även imorgon natt va jag förstod. imorgon blir det live i P3, möte med ett tv bolag ;) och något mer möte med ett visst företag.. :D Jag tycker det ska bli skitkul bara min morgonröst vill försvinna :P hahaha kan ju inte sitta i radion o köra akustiskt live och sjunga med morgonröst :P haha. skulle va kul men väldigt fult :P På fredag iaf är det spelning i hudiksvall om jag inte minns fel. Lördag blir det två spelningen, börjar med o sjunga på eoru pride festivalen i sthlm :) Fatta va mycket folk och fy fan va kul det ska bli! Dom som har hand om det och satte in oss i programet älskar oss så dom ska bli väääldigt roliga o träffa :) Efter det uppträdandet iaf så ska vi åka vidare direkt till bollnäs för en spelning där. Kommer bli stressigt men ordnar sig. Efter det är det söndag och... heeeeem! :) skönt. Kommer bli skitkul resten av veckan men mycket resande gör en sliten, det är det som är ganska bra ändå, man uppskattar karlstad mycket mer nu :P lr mkt o mkt,, börjar komma mer o mer. Iaf så.. äh skitsamma. Vi hörs då. Bulgarien om 2 veckor. Ser fram emot det som bara den! :)

men som sagt.. hörs. haaaj.



Finns mycket jag vill säga.. men får inte fram ett ord förutom.. Förlåt..

(uppdaterat)

Finns inte ett skit jag vill säga, inte ett enda ord.. inte ens förlåt. Dagarna borta fick mig att tänka efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0