ja, då va det räknat..

30 hi5 gjorde vi igår. På inte speciellt lång tid. men blev väl lite överdrivet när jag bestämt mig för att räkna :P då va man ju nästan tvungen o göra det nästan hela tiden :P men men 30 blev det. peaches vs. staff. jää.  om det nu stavas så ens :P haha men men.. Va skönt o prata ut lite mer med dig igår. Jag förstår mer nu :) inte för att det va några problem innan heller men nu förstår jag mer ändå. Skönt. trivs verkligen o prata med dig, trivs i ditt sällskap :) You make me happy ;) hehe. Hoppas du mår bättre idag så hörs vi sen.

JAG HAR PANIK, FAN VA JAG SAKNAR DET LÅNGA HÅRET! MÅSTE BLI NYTT NUUUUUUUUUUUUUUUU!

Så idag då, vaknar upp och känner att hela jag är som en uttorkad gurka. Uschanimejja. Mamma fick iaf i uppdrag o hämta vatten åt mig. SNÄLLA mamma, va skulle jag göra utan henne. Har ju ej börjat kolla på filmerna ännu som jag köpt. Jag bara måste kolla klart på säsong 2 med 21 Jupmstreet. Kan inte sluta titta :P så jag är väl snart klar med den :P Lite jobbigt är det för låten i den serien hatade jag först, lr jag tyckte inte om den helt enkelt. NU där emot, kan jag inte leva utan den ;) haha nej men den är ju roiktigt bra nu :P haha Not. men ändå så är den ;) nooog om det.

blä har inget roligt o skriva just nu, vet inte hur mkt jag kan skriva osv.. men men det kommer. Funderar på att dra ner till mormor och käka mat. mamma ligger där och mår jättedåligt. Hon har ont av gallan den stackarn :( Men går nog ner till mormor strax. Börjar bli gött hungrig :P mormor har typ världens bästa mat! Tror det är väldigt svårt att slå henne i det faktikst, och att hon är värdlens bästa mormor då självklart. haha, att jag inte dog av skratt när vi va i charlottenberg :P hahah. fan va kul det va :) Hade velat haft med en speciell person dit med, men men någon annan gång :)

nej nu ska jag sluta skriva. Hörs dååå.. haaaj.



I vått & tort. kärlek.
Josefin - Linda - Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0