I scream into the night for you, don't make it true.. Don't jump!



On top of the roof
The air is so cold and so calm
I say your name in silence
You don't wanna hear it right now
The eyes of the city
Are counting the tears falling down
Each one a promise
Of everything you never found

You open your eyes
But you can't remember what for
The snow falls quietly
You just can't feel it no more
Somewhere out there
You lost yourself in your pain
You dream of the end
To start all over again

I don't know how long
I can hold you so strong
I don't know how long
Just take my hand
Give it a chance
Don't jump

I scream into the night for you
Don't make it true
Don't jump
The lights will not guide you through
They're deceiving you
Don't jump
Don't let memories go Of me and you
The world is down there out of view
Please don't jump
Don't jump
And if all that can't hold you back...
Then I'll jump for you B♥

Kan inte säga annat än att jag älskar den här låten! ja den är grymt bra.. Idag då.. jaa, jag har varit och köpt hårfärg. japp nu ska det bli mörkare med slingor. får väl se hur det blir. får färga om det om det blir förjävligt :P haha. No problemas ni vet. Bulgarien om 10 dagar? jaa kanske det ;) jag hoppas det iaf! jag måååste dit nu. får panik, saknar människorna där nere även om jag har väldigt kul här hemma men.. iaf :) Man kan ju hoppas att man får träffa en viss person där nere om den är ledig från sitt resande osv :) får väl se hur det blir med den saken men man kan ju få önska och drömma lite iaf :) imorgon ska jag.. jag kanske ska plocka jordgubbar med mamma, haha. Kan tro att det faktiskt kan bli kul. Vi kan ha väldigt kul ibland hon och jag. haha. Annars om det blir varmt o sånt så blir det stranden o pressa med henne. Kanske får med oss några mer från våran galna och roliga släkt? :) alltid trevligt det vet ni! Ingen har så kul som vi när vi är samlade! haha, oftast :P Nej, jag orkar inte hålla mig tills imorgon, ska bannimej färga håret nu jag. SAKNAR MIN DESSIE!

Ha det så bra. Tänker på dig.
Pusshaaaj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0