Nu finns jag här!

Japp då har man börjat blogga!

Börjar få lite smått panik för Tokio Hotel, finns biljetter kvar. Tänkte dom skulle gå ner i pris lite. men det kommer väl det med ;) dom har ju gått ner som bara den. I veckan blir det att köpa biljett till hardcore superstar också. Ska bli kul o se dom, dumt av silver att sluta dock tycker jag. Men får gå ändå ;)


Kom hem från Linda för en stund sen. Jag, Linda och Amanda har kollat på tapeter till Lindas lägenhet. Fondväggen kommer bli så snygg tycker jag. får se vad hon kommer fram till vilken tapet hon ska ha på resterande väggar. Blir nog bra till slut skulle jag tro :)


Igår natt kollade jag och D på Tomten är far till alla barnen, shit va vi skrattade. Sett den ett antal gånger så man kan ju nästan alla repliker men usch va bra den är :) allt är kaos hos dom. Har ni ej sett den, se den :)


Jag är så sugen på två till tatueringar, men kan inte bestämma mig hur jag ska göra med dom, om jag ska lägga ihop dem eller om det ska bli fler av en sak. ah båda är väldigt fina tycker jag! En är med rosor och en dödskalle och den andra är två svalor. Men jag funderar att lägga in iaf en svala på den med rosorna och så men jag vet inte ännu. Vill ju göra ngt stort på ryggen men jag vet inte. ÅÅH, beslutsångest. jo tack!







Nej om man skulle se på The Holiday! En film att fälla tårar till, gråter lika mycket varje gång.
Det är en så fin film, den är verkligen att rekomendera! :)
Godnatt på er! / Luc.
(
ett smeknamn jag har från lucifer)

Jag saknar dig!



Kommentarer
Postat av: elena

välkommen till bloggvärlden ditt offer ;D
ÄLSK

2008-02-26 @ 02:14:09
URL: http://eleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0