Då mådde man som man förtjänar!

Usch, idag mår man skit :P haha. Bästa natten med Nathali iaf. blowjob!

1:  STAN / BERGVIK

jag Va på stan med mamma, köpte pärla till piercingen i näsan och örhängen till både mig och mamma.
tack mamma! sååå bra. Köpte även Hardcore superstar biljetterna till mig och josefin, såå bra av mig ;) hih.
När vi va klara på stan så blev det färd mot mormor, där var min moster siv. jag släppte dock bara av mamma där.
Fortsatte min resa till kära bergvik där jag mötte upp Josefin K. Vi drog oss mot bolaget på en gång, sjäälvklart!
Vilket man kan ångra idag kanske men äsch. Vi strävade sedan runt inne på bergvik, mycket givande. Inte. Ganska värdelöst. Vi hitta ungefär så här mycket... aja bättre lycka nästa gång!

2. HEMMA

Fastna framför datorn en stund, dumma mig. Det händer jämt. Hoppade in i duschen för att sedan komma ut och fastna vid datorn igen. Nej men bra där Linda :P haha. ah, blowjob på den. Letade upp en snygg outfit? nej, hitta inget o ha på mig. Panik som alltid, men va gör det. Fick väl dra på mig något som låg i garderoben. Sluta väl bra tillslut, fick duga ;) Orkar jag sminka mig? nej, det fick bli när jag kom till Robin min kära kusin, som jag fixade ett ragg åt igår för övrigt. Eller hur sandra? ;) mohhaa :D Ibland är jag såbra. Nog om det.

3. FÖRFEST / KROGEN


Nåväl, nu var man hos Robin och förfestade. Mycket trevligt. Jag, Emelie, Robin, Rebecca (yngre kusin) och Rickard blev det hos Robin. Elena skulle komma dit men va lite dryg så henne mötte vi när vi väl kom till arena.
Henmma hos robin togs väldigt heta kort vilket jag ej fått ännu. men det kommer. hjälp, skulle jag vilja uttrycka det.
Har nog några snygga på min kamera med haha. Dansade snyggt gjorde vi cokså. Plus i kanten där.


(Bilder: Behöver jag säga mer?)

Så när vi kom in på Arena så fick jag en drink av robin. Jag skulle betala med hans kort, gick det bra? nej. "Har du leg?" Va menade han igentligen robin? Såg jag ung ut eller såg jag inte ut att heta robin :P vaad? :P hahaha. snygg disskution där igår. Elena ringde så jag gick ju o mötte henne vid garderoben snäll som jag är. Stackarn va nykter. Vem ser jag komma innan för dörren då da? :D Om inte min lilla storasyster Nathali. WIIHO! kan säga, NU började festen ;D haha. Allt annat inne på arena är historia, likabra :P  gick utför där ett tag. Btw, Emelie, vart tog ens du vägen? :P haha. yeah yeah.

4. MAT / HEMFÄRD

BK blev. Mums va gott det var. Chilichees? ööh, jaaa! ;) alltid. Alltså, sen när blev Nathali tre år yngre än mig? haha. snygg där :P haha. Va finns det att säga, Nathali ringde och kom efter till bk, käkade och skulle gå hem. Men orkar vi gå? nej :P Så vi sätter igång ringandet efter folk som kan köra hem oss. Ingen lycka på den fronten vill jag lova. Helvete tänkte jag, jag som hade så grymt ont i mina stackars fötter. Aj aj. Jag och Nathali kom på en väldigt bra sak med vårat blowjob snack. (ett skämt ingen förstår, så länge men inte heter Linda Rangfeldt lr Nathali Thor.)
I never let go nippels.. Blowjob... *ljud* *vatten**ljud**vatten* :P hahaha! Blowtanic, bio premiär den 7:e december 2025 ;) hähä. Hemfärden va det ja, kom inte så långt kan man ju säga :P haha. Intressant natt med samtal hit och dit och skratt och fatta ingenting ungefär. Men det va trevligt och roande. Hoppas eran kväll va lika roande som min. Dock mår jag inge bra idag men det går över och dock så har man en aningen nackspärr, haha jävla hårda "kudde" aj aj. Men men, bättre lycka nästa gång ;)

Nu vill jag bara ha maaat! Ikväll kommer mina flickor, de blir rajtantajtan då :D
All my love on you, Puss  ♥

Miss you!

image17
(Not a word)

Kommentarer
Postat av: Sandiie

Haha! Fuck You Linda ;D

2008-02-29 @ 19:52:48
Postat av: nathali

hahah blowtanic! ja skrattar sönder mig här :D så jävla braaa :p tack för den kvällen siss´! den va bra! :)

2008-03-01 @ 15:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0