Bullet for my valentine.

dålig uppdatering av mig här. haft mycket annat för mig. Lovade att blogga från Dreamhack men det blev inte så då vi va där så himla länge den kvällen så man va helt slut när man kom hem och att blogga om det nu känns lite gammalt, men kan säga att jag hade väldigt väldigt roligt! :) Gjorde en tatuering bakom örat. Tack NERadio, vampe för den :)


Igår var jag på bullet for my valentine. Det va riktigt bra. stod nästlängsfram åt höger. Ibland såg man skitbra och ibland inte. Man är ju inte så lång så att säga :P haha. Va iaf skitbra. Ett förband när en tjej va med dom va riktigt bra. Vet dock inte va dom heter men får väl ta reda på det ;)


Nu kommer snart lite släkt hit så jag måste klä på mig. Jag skriver mer ikväll om allt.

Missa inte
http://www.100procentparty.se/



hajhaj.


Kommentarer
Postat av: Kekke

Förbandet du menar Heter Lacuna Coil =)..

2008-12-07 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0