100procentparty. se - Se bloggen.

Ja nu sitter jag på tåget hem till karlstad. Funderar över denna helg. Inte för att det som hänt va den smartaste idén jag haft men kul va det. Jag har ju inte kommit hem efter fredagens spelning i Eskilstuna, men idag anländer jag till karlstad 22.15. Ja det har varit en av de sjukaste resor jag varit på, på väldigt länge. Till o börja med hade jag och 100 procent party gänget väldigt trevligt/roligt i fredags. Vi alla va nog nöjda med det vi gjorde och inte gjorde. Efter spelningen drog vi till en lägenhet för att ha efterfest. Det va mycket trevligt även om jag spenderade mesta delen i köket med Larsa. Snackade om musik hur mycket som hellst. Spelade upp och skickade vidare. Ja det va trevligt och kul att prata rock med någon också :) Sen så kom adde och va med lite inemellan. Trevligt trevligt! Men iaf tiden började rinna iväg och det var dags för DiscoCrew att åka hem. En fågel viskade i mitt öra att Adde skulle stanna. Det snappade ju mitt öra upp väldigt snabbt självklart. Jo men något som är kul tycker jag är att åka bil en längreväg (i detta fall 11 mil), lyssna på musik, snacka med roligt folk och dricka öl. Jo men vilken idé fick jag då inte? Ja för fan! Klart jag ska med till uppsala! Ja, jag tog mina grejer och vinglade iväg mot bilen, då mitt nyktra tillstånd kanske hade tänkt efter lite mer och tänkt på morgon dagen. Men icke, hjärnan ligger nog kvar hemma. Hur som hellst så slutade ju efterfesten i Uppsala.


Jag har haft väldigt roligt faktiskt. Igår gästade jag DiscoCrew's studio. Nog va det roligt alltid :) Mats somnade ju efter en stund men Larsa, jag, anders och johanna var i full gång. Eller ja.. Larsa och Anders iaf :P Nej det va trevligt. Drack lite fågel med cola och sedan vidare till en bar för lite öl innan bussen gick mot hemfärd (där min sovplats va) Jag fortsatte alltså kvällen hemma hos Larsa där vi spelade Guitar Hero. Hatar hans spel. Det va jobbigt bara, då jag annars älskar GH.


Idag har jag vaknat och vart grinig bara :P haha inte hela tiden men jag var så sjukt trött så ska folk hålla på o tjata o hålla på. Då blev jag sur och puttra till och somnade om en stund. Sedan va det upp o packa, för att sedan bege sig till bussen in mot Uppsala igen. Åkte förbi min älskade väns hus med bussen. Erik!! Ja visst va jag tvungen o skvallra att jag sett hans hem nu. Han ville att jag skulle ha tittat in, men vi kom överens om att det kan bli svårt att få bussen att vänta medans jag går in på en fika. Får bli en annan gång.


Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå snabbare så jag kan få komma hem och sova i min underbara säng. Den, mamma och mina katter är saknade. Haha snackade med Josefin, en av mina bästa tjejkompisar igår i telefonen. Vi sulle ha hittat på något igår.. "jaa men det är visst ngn som är på rymmen" Haha, det lät så roligt då jag satt och fick upp en bild i huvet. Nej men alltså vilken resa. Sjuk och spontan. Tack alla för en rolig helg!



GLÖM INTE ATT VA SPONTAN! LIVET BLIR SPÄNNANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0