Nej det är inte lätt...

Ingen som sagt att det ska vara lätt heller dock. Men men, tråkigt att ens liv inte betydde ngt. Haha, ska jag skicka en bild på mitt careface? :P eller va säger du linda, ska vi inte visa våra careface? :P Haha töligt kul va det. Va ute och åkte bil med jossan förut. Blivit mycket bil nu när jag har pappas :P Så det ska vara! Snurra runt överallt i stan, snurra runt i vålberg. Skulle upp till brorsan o kolla hur han hade det tänkte ja men när vi åkte där på vägen kom jag på andra tankar, även för att ngn?? lekte lite med oss. Va någon som körde runt i en bil och blinka massa o tuta o ville att vi skulle stanna o dret. Jag har ingen ANING om vem det va men Hej Hej ;) haha. Jossan blev så nervös så hon va tvungen att låsa dörren. Haha, fråga mig inte varför :P så säger hon "Linda kan du inte låsa din också då?!" haha neej :P Rolig hon :)

Imorgon kommer lilla jacob på besök :) Ska bli roligt det. Har ju inte sett han än. Inte mamma heller. Jacob är för er som inte vet mammas kompis Helenas nyfödda bebis :) Dom skulle till bvc imorgon och sen kommer dom hit direkt :) Jag gillar söta små bebisar, så länge dom inte får bryt och man inte får tyst på dom. Men lite gråt gör ju inget, lite gosas så brukar det gå bra sen :)

Japp, nu sitter man bara här igen då. TRÅÅÅÅÅKIIIGT! ååh, vad ska jag ha för låt?? Sånt är dreeta svårt tycker jag. men ordnar sig. Mohahha, kommer skämma ut mig så grymt mycket. Men äääsch, som Tommy och jag kom fram till förut, man måste bjuda lite på sig själv ;) Töligt när Tommy, joel och elena drar till napa. TOMT PÅ NÖJES! typ :P haha finns fler men dom är roliga. Elena drar ju inte än men Tommy och joel drar imorgon vad jag fatta de som. Men jag hoppas att jag kan åka ner i sommar o bo med dom. Skulle va jätteroligt faktikst! Men får se hur det blir. Axel ringde igår också. Det va skoj. va längesen vi prata. Då menar jag verkligen längesen. Fan snart två år sedan vi träffades, sjukt snabbt tiden går. Och på prat om det måste ja och mina tjejer k.öpa arvikafestival-biljett. Så ska jag och linda köpa heta gummistövlar, wiihoo! that's the shit on a festivaaal :P haha. Tro mig det är ngt som verkligen kan behövas Usch va jag längtar. Har alltid kul där med allt roligt (och tråkigt) folk :)

Igår gick jag även hem från linda när jag vaknade typ, hjälp va ont i fötterna jag hade sen. Fick fan vattenblåsor och det är äckligt. Blääk. Skorna åkte ju upp o ner, upp o ner.. så gummit skavde ju tillslut på mina stackars strumplösa fötter. Men idag är det bättre. Tack o looov...  lät som jag gick i gummistövlar där men icke, gick i mina Levis skor. Vi gick som bara den!

Jag tror nog att jag avslutar detta. Ska se cry baby idag igen innan jag somnar. Såg den igår typ två ggr. Johnny Depp är ju inte töööligt het i den filmen! WOOOW! :) HAAAJDAA!

(Kan du höra av dig eller? :P haha Dissen! "barampamtyysch!)

image70

Väldigt gammal bild på mig och jossan dåraaa ;) Fru Arg och förvånad :S?


Kommentarer
Postat av: jossan

o inte fan låste du dörren! vålberg är farligt vet du väl lilla flicka. ;P

2008-04-17 @ 09:35:01
Postat av: L

hahaha du är så söööt ibland :P

2008-04-17 @ 14:49:16
URL: http://Lindarangfeldt.blogg.se
Postat av: emma

fin bild :)
asså jag är jo inget stort fan av modebloggar.
eftersom jag tycker alla ska ha sin stil.
och inte följa alla andra vad dom gillar.
men jag tycker din blogg är jätte fin :)

2008-04-17 @ 15:27:02
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0