Jaduu...

Lever fortfarande i lögner.. är ju tragiskt att man är blind ibland så man inte kan se bakåt och fatta att det är ngt som inte stämmer.  ahaha.. åååh. Orkar inte gå med massa lögner. Bara det jag känner. Varför ska jag ljuga för? Varför ska jag inte kunna säga exakt vad jag vill? "Du lovade mig linda. Snälla säg inget mer nu." vi kan ju tillägga "jag är en liten fitta som bara tänker på mig själv och tycker bara att jag ska ha det bra o kunna göra vad jag vill så snälla, du lovade mig att inte säga ngt. även fast jag har varit så äckligt dum i huvet mot dig så måste du hålla tyst för jag tänker bara på mig själv" Den kunde lika gärna sagt så ist. Jag är trött på att bevara lögner. Förstår du? Jag orkar inte med det längre. Usch. Nope, så om rätt person frågar mig ngt tänker jag inte ljuga mer. Är ju jobbigt för mig också.


Tråkigt förkyld är jag okså. Hade massa feber i natt när jag sov. Inte heller så kul. Ska ta lite alvedon och sen åka o köpa nässpray. Blääk, hatar att va förkyld. Ja blir så jäkla snurrig i huvet :P nej nu ska jag dra.

skriver mer imorgon...

Kommentarer
Postat av: I

you can talk to me if you wanna ! :)

2008-05-01 @ 14:38:33
URL: http://idapida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0