I think you got me all wrong..

ja, kanske det.. Men... spelar ingen roll nu. Nej det gör det inte. haaaj.

Så då va jobb dagarna över för denna veckan. Veckan också iofs. Det va ganska kul o jobba ändå. Behövde tänka på annat känner ja. Så i torsdags jobbade jag med Kickan the ägg och Sofia the food lover. Jiiises va vi käkade mat haha. Sofie är kanske van men ;) hahaha. göööllit. men iaf, vi t mat och gästerna kom, när några gäster som sett oss äta kom för att hämta ut sina jackor satt vi där med en ny tallrik och kollade typ lite halv konstigt tyckte jag men va nog inbilldning men skulle inte förvåna mig :P När vi käkade efterätt sa jag till kcikan och sofia att kommer dom tillbaka så gömmer jag min tallrik. Dom lär ju tro att vi är värsta matvraken. va ju inte lite vi åt :P haha. Sofie gillade moset som såg ut som en tårtbit. Va så fint så ;P haha. Käkade upp det jag inte orkade på efterätten o allt :P haha Att hon orkar och fortf är så litten i kroppen. haha. Roliga tjejer det där iaf :P I torsdags när jag jobbade så va lill pamela med mig och höll mig sällskap. Snällt. Höll dock på o dö av skratt så jag fick gå bak i ett rum och jag la mig på golvet och höll på o skratta ihjäl mig typ. tårarna sprutade. Ah fy fan va jag skrattade. Linda ringde, lr nej jag ringde henne och hon frågade vad som va fel på mig och typ skrattade åt mig. Hon förstod inte det roliga men jag bröt ihop. "han kommer skita ihjäl sig" pamela skulle ha sagt: han kommer skratta ihjäl sig. Låter inge kul men hade ni vart med hade ni fattat exakt vad jag menar och vad jag tyckte va så kul. Ah dog gjorde jag iaf. Igår (lördags) så jobbade jag med betydligt mer än bara mig själv :P haha nej men då va vi väl 9 st allt som allt tror ja i garderoberna o kassorna. Va kul det med men ägget hade typ migrän. Det är ju inte alltid så kul. På uthänget så buttade jag och elena varandra fram o tillbaka så då höll vi på o dö av skartt också och gästerna måste ju tyckt att vi inte hade ngt liv som gick runt o buttades o krockade hej villt. aah kul vare iaf vare sig ni tror mig eller ej :P haha. Elena är skööön, det lilla offret ;P mohaha. Flirtade med henne genom en kille när han skulle betala inträde. aah fjanta runt en del på jobbet, men gjorde ändå mitt jobb!! sådäså :) Jag har vart övertrött sen i torsdags. Idag har jag dock varvat ner. Va väl inatt någon gång när jag åkte från vålberg o skulle köra hem shippe och inte hitta den jävla fittvägen jag skulle in på. DÅLIG FÖRKLARING DÄÄÄR måste jag tillägga. Såg D på nöjes med en tjej. Har han fått flickvän tro? :) kul för honom isf :D det förtjänar han. Han är så snäll så :)

ja gudannimejja. Fest på fredag blir ju också. Ska bli skoj det. Ska bli kul med husfest och många människor. Men kommer några kompisar till min lillebror (nämner inga namn) så åker dom ut direkt. Skityer i om rasmus ska va med o festa o dret men hans idiot kompisar (vissa, inte alla) är inte välkommna för mig. Hinas skulle hjälpa mig o slänga ut dom om dom inte lyssna på mig om det va så att dom skulle komma ;) hähäh, va rolit. Nej men ska bli kul med lite annat folk än bara dom "närmsta" även om dom flesta kanske kommer va med :) I like it. yeeesss.

Jag funderar endel också. Är ganska bra på det, är ganska bra på att göra fel saker ibalnd med. Inte för att jag gör det ofta men det händer ju. Men har slutat med det nu. Lägger mig inte i mer nu. Orkar faktikst inte. I don't give a shit :) haha. Bättre du sköter det där själv. Jag är fortf lite besviken att jag ej fick se Bill dock från det ena till det andra. Såg en bild på han nu så jag kom o tänka på det :P haha. men men, kommer väl mot sommaren, det är braaa det.

"har du sillikon bröst?" - öööhm, nej? :S :P "jag har aldrig sett så runda och fina naturliga bröst tidigare" - Hahaha, lilla gumman, hade jag haft silikon hade jag nog haft en aningen större än bara dissa små skitgrejerna :P
Hahah, va roooligt det va. låter heller dock inge kul men på fyllan blir vissa saker roligare konstigt nog :S men men , lev med det. jag klarar mig :) ååååh, jag kan inte sooova. lyssnar på massa musik osv. Försöker få tankarna på annat än just det jag funderar och tänker på. Jobbigt ett liv kan va igentligen. Eller aa, inte hela livet kanske men saker som händer och görs i livet... och inte görs..... Aja, nog om det. GUD va jag skirver.. Time för en film tror ja. Lite choklad tjock som jag är kanske? mja får nog bli litte.

Sov gott, dröm om mig. Najt. HHHHAAJJ!

Tänkte bara säga att det där är min pappa. Bara så ni veeet!
han kan hoppa studdsmatta. Fråga 'Lagunabeach'
Kortet är dock gammalt, men det är ju pappa med ;)
Hela 43 år idag/imorgon, 7:e april
GRATTIS PAPI!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Lilla gumman, jag tror du måste gå om John bauer's svenska lektioner i tre år till. haha du kan ju førfan inte stava ett enda ord rætt ;) pusspuss

2008-04-07 @ 08:41:20
URL: http://www.citrondoft.blogg.se
Postat av: L

hahah men jag skirver ju snabbt och tänker inte alls på hur jag stavar. och det kan ju va för att jag gått på john bauer och bara suttit vid en äcklig dator i tre år och bara låtit fingrarna trycka på vad som hellst i farten :P haha

2008-04-08 @ 00:41:47
URL: http://Lindarangfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0