Drömmar..

Vaknade för ca 15 min sen. kan inte somna om. så gick upp.. Kl är nu 03.32. Drömde ngt väldigt konstigt som fick mig att inse vissa saker på ngt märkligt sätt :s aja. låter det va därifrån.. Imorgon ska jag sätta i det sista av håret. Sydde bara i hår i dom två översta flätorna. (ni som vet ngt om löshår förstår vad jag pratar om) Anyway.. Min väldigt söta och underbara bebis Zazzie ligger i min säng o sover och drömmer hon också. Hon rycker till ibland också låter hon lite :) Hon är så gullig min lille tös. Haha, så roligt när hon ligger o snarkar. Aldrig hört en katt snarka, men zazzie kan hon :) Undrar vart min andra bebis är jag. Hon ligger säkert o sover i vardagsrummet. Men hon kommer säkert in och lägger sig snart hos mig och zazzie. Hon brukar komma sådär om nätterna. Antingen så lägger hon sig brevid mig på eller brevid min kudde, eller så ska hon ligga på armen, eller under täcket med sitt huvud på min arm. Hon är go min lilla kitty. Jaja, nog om mina små underbara. Måste nog försöka somna om igen tror ja. INGA FLER DRÖMMAR TACK! :P vill soooova... så.. NAAAAJT!



"Hur mycket du än försöker kommer läget inte bli annorlunda.
Hur mycket energi du än lägger ner kommer det sluta med samma sak.
Hur mycket kärlek du än ger till en person kommer den för eller senare
hugga dig i ryggen för att sedan bygga lögner som sedan hugger dig igen.
Hur mycket du än tror på en person kan det inte ändra läget.
Hur mycket du än intalar dig själv försvinner inte smärtan.
När du väl tillåter det en gång, har du tillåtit det för all framtid.
Ett förflutet är ett förflutet av en orsak. Inte sant?"


image74

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nämen jääävlar anamma linda. Vad fint och rent och inga stavfel du har skrivit ;) Mohahaha.
Pusspuss

2008-04-21 @ 08:46:55
URL: http://www.citrondoft.blogg.se
Postat av: L

hahaha störd :P

2008-04-21 @ 14:26:57
URL: http://Lindarangfeldt.blogg.se
Postat av: Michaela

ICKE ;D !!

2008-04-21 @ 16:24:48
URL: http://www.citrondoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0