Det skeeeet sig rätt fint de :P

haha, jaaa det gjorde det :P Va inte nervös ett dret, tills jag sätter foten innanför den där jäkla dörren :P
då kände jag bara.. "neee, detta skiter sig rätt hårt det" och sant som det va sagt. sket sig och jag kunde fan inte hitta själva styrkan i mig. haha. Men inte gråter jag för det :D hehe aja, jag fick ju iaf sjunga klart och fick höra att det va trevligt att höra mig sjunga men tyvärr blev jag inte med i nästa omgång, till skillnad från elena som inte fick vara med i nästa omgång, och.. INTE ENS LÅTEN FICK HON SJUNGA KLART!!! aaaaaah!!! hahahahah. jag bröt ihop när hon sa det. haha fy fan va elakt mot henne :P Men men, va där för o testa och tänkte jag skulle få lite kritik men ingen alls :@ rätt störande, kritik är bra juuu!! lär man sig av. Ja ja, anyway så hoppas jag på att jag och per ska jobba med musiken nu under våren :) skulle va skoj det! hahaha, måste bara tillägna ett skratt till sofie som hade varit på idol idag och snubblat in till juryn och fått med sig draperiet typ! hahahah! det hade jag velat sett ju! jaja.... BLÄÄÄ.... trött.

aah ska iväg snart o jobba. Hoppas att en viss person ska ut o va fuller så jag kan få le lite. Känner att jag behöver det. Vart en skit/bra vecka. Mycket skit, mycket bra. Skiten överväger lite kanske men.. Inget o göra åt. Ta tag i sig själv och gå vidare. För snälla, hur många finns det inte ute i världen? Typ MÅNGA! Mitt liv slutar inte här, även om det känns så dock. men men, går väl över... förhoppningsvis. Jaaajaa. Nog om det. Bara dret som ska slängas det igentligen. OH JAAA! så nu är min kl 20.19.. ska man sova i 15 min kanske? Skulle behöva det. Va uppe kl sju i morse. Bra gjort av mig det. Men nej. TV och sängen nu en liten liten stund innan jobbet.


Skriver mer i natt kan jag tänka mig, eller så hörs vi imorgon!
Ha en bra kväll gott folk. Pusshaaaj.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag? :)

2008-04-19 @ 20:33:02
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: lisa

hoppas du får en trevlig lördags kväll! (=

2008-04-19 @ 20:33:07
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: sofie

hahahahaha ja va rätt fin sprnag ut därifrån ;D

2008-04-24 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0